He Is (not) a Spineless Politician Who Always Does What He Is Told – Former Swazi Politician Sues Newspaper

[MISA-Swaziland]The former deputy prime minister of the Kingdom of Swaziland was yesterday awarded E200,000 ($US20,000) in an out-of-court settlement against the country’s only privately owned daily newspaper. The details of the case appear in today’s Swazi Observer, a daily newspaper effectively owned by the nation’s ruler King Mswati III.