‘Observer’ Row Apology Demanded

[Swazi Media]A row is brewing between media houses in Swaziland and the Swazi Observer newspaper group, which is in effect owned by King Mswati III. Last Friday (11 January 2013), Observer managing director Alpheous Nxumalo wrote in his own newspaper accusing Swazi media of undermining traditional authorities in Swaziland and by extension the king himself.

Related Post
Sunyani West District, Ghana, Dec. 14, 2017 (GLOBE NEWSWIRE) — Bernice Dapaah, founder of the
The Pay As You Earn (PAYE) tax year-end is looming in most East African territories,
LONDRES, 13 décembre 2017 /PRNewswire/ — Azito Energie, filiale du groupe Globeleq, producteur d’électricité de premier